Kar yağdı,sular bulanık akmaya başladı...Vatandaşlar,çeşmelerinden su içemez oldu.Bulanık suyla yemek yapamaz oldu.Vatandaşlar,marketlerden hazır su almaya başladı. SASKİYE yaptığı yatırımlar dolayısıyla övgüler dizen siz, siyasetçiler,suyu çeşmeden mi içiyorsunuz?
Hendek halkının SASKİ den çektiği çile ne zaman bitecek?...
Yağmur yağar,sular çamur akar...Kar yağar,sular bulanık akar...Yaz gelir,kuraklıktan sularımız akmaz...Ey!SASKİ!Temiz suyu ne zaman içecek Hendekli...















