Hava aydınlandı saat 9:00 D-100 Karayolu aydınlatma ışıkları hala yanıyor.Vatandaşların sokağına gece aydınlatması için bir lambayı çok gören SEDAŞ,Karayolu aydınlatmasını her halde,24 saat yapacak...
Enerji İsrafını gören Vatandaşlar birbirlerine şu soruyu soruyor;Bizim sokaklarımız karanlık.Karayolunda Saat 9:00 da boşuna lambalar yanıyor. SEDAŞ Yetkilileri boşa yanan lambaları görmüyor mu?













