BİZ İŞİMİZİ YAPARIZ, VITTIRI VIZZIK ADAMLAR KONUŞUR…
Çileli Pinokyo, dayanamamış, yine sallamış!
Arkadaş! Bu Almanak 2020 yılından beri çıkıyor. Bu yıl da 6.sayısını çıkardık. Bütün sayılarımızda HENDEK ALMANAK PROJEMİZE destek veren sponsorlar var. Onların sayesinde düzenli olarak altı yıldır çıkıyor. Hendek Belediyesi başta olmak üzere senin bahsettiğin o belediyeler, altı yıldır ALMANAK Projemize destek veriyor.
Bu yılki ALMANAK'TA Hendek Belediyesinin 11 meclis toplantısında alınan kararlar var.
Hendek için hangi kararlar alınmış?
Kimler evet ya da hayır oyu vermiş?
Almanak projemizde; spor, kültür, eğitim, siyasette Hendek'te meydana gelen, unutulmaması gereken olaylar var!
Hendek Almanak'da milli ve dini bayramların nasıl kutlandığı yer alıyor!
Almanak projemizde; STK ve siyasi partilerin yaptığı kongreler var!
Kısaca bir yıl içinde Hendek'te meydana gelen önemli olayları şehrin hafızası olarak, Almanak projemizde kayda alıyoruz.
Çileli Pinokyo!
Şu ana kadar 300'den fazla kişiye Almanak projemizi, bizzat kendi ellerimle takdim ettim!
Takdim ettiğim insanlar içinde, Almanak projemizle ilgili bir tane olumsuz düşünce duymadım!
Altı yıl içinde sadece Çileli Pinokyo'dan olumsuz düşünce geldi!
Çileli Pinokyo'nun yaptığı olumsuz eleştiriye kızmadım, aksine çok sevindim!
Adam baştan sona Almanak eserimizi incelemiş ve eleştirisini yapmış!!!
Eleştirisinde duygusal konulardan bahsetmiş!
Çileli Pinokyo'nun reklamlar konusunda; "Bu işler öpücükle olmuyor" diye her zaman söylediği, meşhur sözü var!
Evet! Çileli Pinokyo doğru söylüyor, reklam işleri öpücükle olmuyor!!!
Sen bu ilçede 30 yıldır gazetecilik yapıyorsun. Hendek şehrine gazetecilik adına bırakacağın bir eserin var mı?
Senin o beğenmediğin HENDEK ALMANAK ve yazmış olduğum "Bütün mücadelemiz güzel bir Hendek için " adlı kitabı, fazla değil 20 yıl sonra Hendek için çok değerli olacak!!!
Senin gibi vıttırı vızzık insanlar konuşur, biz Hendek için yeni projeler üretmeye devam ederiz!!!
Bu ilçede vıttırı vızzık insanlar konuşur, birileri de çalışır!
Vıttırı vızzık insanlara inat, HENDEK için üretmeye devam!!!









