Yaşlılarımız Bizim Baştacımızdır...Hendek Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, 18 – 24 Mart “Yaşlılara Saygı Haftası” nedeniyle bir kutlama mesajı yayımladı.Başkan Püsküllü mesajında “ Yaşlılarımıza her türlü imkanı sunabilmek ve onlara hayatlarının geri kalan kısmında rahat ve sıkıntısız bir yaşam sağlayabilmek için gayret göstermeliyiz. Bizler küçüğüne sevgiyle, büyüğüne saygıyla yaklaşılması gerektiğini öğreten bir kültürün mensubuyuz. Mensup olduğumuz dinimiz de yaşlılara karşı hoşgörülü olmayı ve onlara hürmet etmeyi emretmektedir. Unutulmamalıdır ki bir gün hepimiz yaşlanacağız “ diyerek, Yaşlılar Haftasını kutladı.
HENDEK
Yayınlanma: 19 Mart 2019 - 16:13
Yaşlılarımız Bizim Baştacımızdır...
Hendek Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, 18 – 24 Mart “Yaşlılara Saygı Haftası” nedeniyle bir kutlama mesajı yayımladı.
HENDEK
19 Mart 2019 - 16:13











