Hendekte öğretmen camiası Milli Eğitim Müdürü ve onun yandaşlarına lanet okur hale geldi. Kimseyi umursamaz tavırlarıyla ve yapılan yanlış uygulamalarla gücünü DEVLET'ten değil siyasetten aldıklarını ve sadece siyasilere hizmet ederek şirin gözüken bu idareciler "asıl" olanla değil "asil" olanla uğraşıyorlar. Cemaatle herzaman dirsek temasında olan bu idareciler dün ne yapıyorlarsa bugün de aynı şeyleri yapmaya devam ediyorlar. Onların tarafında değişen birsey yok kısaca anlatacak olursak. Okullarda yapılan tüm ihaleler yandaşlarına verilerek öğretmen atamaları yer değişiklikleri zihniyete özel bir anlayışta devam ediyor , ve cematte ki abi abla olan öğretmenler hala göreve devam ediyor. Peki sormazlar mı adama sen orada o koltukta hala neden oturuyorsun diye. Evet sormazlar çünkü dedik ya gücünü siyasetten alıyorlar diye. Kurumların içini boşaltan bu müfteriler azda olsa idealist hocalarla uğraşıp yerlerinden edip başka yerlere vererek onurlarıyla oynamaya aşağılamaya devam ediyorlar. Hani fetöcüler eğitim camiasının içini boşalmış, insanları mağdur etmişti ya bu sizin yaptığınıza ne demeli ? Yoksa kendinizce bir idare sistemi geliştiremeyince onları mı taklit ediyorsunuz ? "Kötülükten şer doğuracak akıllarınızı" bi kenara bırakıp yiğitlik de "selamet" bulmayı neden denemiyorsunuz..! Ehliyet , liyakat , özveri sizin için hiçbir anlam ifade etmiyor mu ? Makamların geçici asıl olanın adamlık olduğunu size hiç mi söylemediler. Hocalık vasfı taşıyan siz idarecileri bu göreve getiren siyasiler Hendek halkının rahatsızlıklarını hiç mi görmüyor? Birkaç sene önce yapılan yemek ihalesini Hendekli bir firmanın kazanmış olmasına rağmen Adapazarı'nda adı fetöcü terör örgütü ile anılan bir firmaya verilip ihalenin iptal edildiği ve Hendekli iş adamının maddi anlamda büyük sıkıntılar yaşadığı söyleniyor. Bu söylenenler dedikodu dahi olsa "ki değil". .! Beyler hiçmi araştırma soruşturma gereği duymuyorsunuz. Bu anlattığım sadece buz dağının görünen yüzü bilinmeyen o kadar çok usulsüzlükler var ki dosyalara sığmayan..Örneğin öğretmen evinin önünden yol geçmesi kamuya ait olan bir alanın üstü tel örgüyle çevrilip otopark yapılması ve belli başlı insanlara tahsis edilmesi , ön kısmına kaçak bir çardak yapılması . Bunlar dışındakiler ,bide içinde olanlar var onlarda ayrı bir muamma. Milli Eğitim Müdürü Sabri DOĞAN'a sormak lazım. Geçmişte yediği maklubeler karnını ağrıtmamış olabilir..ama bu sıkıntılar başını çok ağrıtacak. Kendi kadrosundan müdür diye atadığı sapık sapkın müdürleri varken. .! Sendikası farklı diye görevden aldığı müdürler var..Hendek de bu kadar usulsüz haksız uygulamalar karşısında kimse bizim sessiz kalmamızı beklemesin . Çocuklarımızı emanet ettiğimiz ve örnek birer fert olmalarını sağlayacak öğretmenlerin akçeli işlerle yada siyasetle uğraşmaya bu kadar meyletmesi ne kadar doğru oluyor. Sayın okuyucu biz kısaca öğretmense şahsın öğretmenlik yapmasını istiyoruz . Siyasetle,ticaretle uğraşmasını istemiyoruz. Çünkü bu ülkenin başına ne geldiyse yetersiz ve herşeyi birbirine karıştıran basiretsiz insanlardan geldiğini görüyor, biliyor ve yaşıyoruz.
GÜNDEM
Yayınlanma: 21 Eylül 2016 - 22:28
Güncelleme: 21 Eylül 2016 - 23:12
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ HAKKINDA CİDDİ İDDİALAR...
Bir Vatandaşın Haber Sitemize gönderdiği;Hendek İlçe Milli Eğitim Müdürü ile ilgili mesaja;hiç dokunmadan geldiği şekilde yayınlıyoruz.Mesajı,hiç değiştirmeden ORJİNAL haliyle yayınlıyoruz...
GÜNDEM
21 Eylül 2016 - 22:28
Güncelleme: 21 Eylül 2016 - 23:12













