Kınadık da ne oldu,azıttıkça azıyor
Siyasete soyunup,Meclise de sızıyor,
Onlar,nefes aldıkça,bu mesele uzuyor
O nefesi boğaza tıkmadan hiç biter mi?
Sağcı solcu diyerek,böldürdüler bizleri
Öldürürken sağ ve sol görmüyor hiç gözleri
Bundan böyle kınarken görmeyelim sizleri
Birlik olup üstüne çökmeden hiç biter mi?
Hendek halkı kenetlenerek Teröre Lanet okudu...Bütün partiler,Sivil Toplum Kuruluşları ve Hendek halkı kol kola girerek Terörü lanetledi...
Hendek halkı yer ve zaman tanımadan anında teröre tepkisini verir.Hendek halkı,yüreğinde taşır Türk Bayrağını...Noksel Fabrikası çalışanları da Teröre Lanet okudu...















