Saadet Partisi Hendek Belediye Başkan Adayı Yasir Yüksek, Hendek'in betonlaşmasıyla ilgili açıklama yaptı.Yasir Yüksek açıklamasında, "Binaların içinde istiflenmek ne garip şey, koştuğum çimenler geliyor aklıma... Dürüst olursak Hendek'imiz betona değil, yeşile hasret..."Dedi.Yasir Yüksek,"Biz geldiğimizde gelişi güzel yapılaşmaya son vereceğiz. Huzur şehirleri inşa edeceğiz. Çocuklarımız ve insanımız yeşile hasret ve bu hasret bizim Belediyeciliğimizle bitecek. İnsanımızın huzuruna ve refahına önem vereceğiz. Çarpık yapılaşma ve beton demir belediyeciliği artık son bulacak."Diye açıklamasını bitirdi.
HENDEK SİYASET HABERLERİ
Yayınlanma: 24 Mart 2019 - 19:19
Beton demir Belediyeciliği son bulacak...
Yasir Yüksek açıklamasında, "Binaların içinde istiflenmek ne garip şey, koştuğum çimenler geliyor aklıma... Dürüst olursak Hendek'imiz betona değil, yeşile hasret..."Dedi.
HENDEK SİYASET HABERLERİ
24 Mart 2019 - 19:19













