Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, Yenimahalle de bir Parkı daha yok etti.Belediyenin İş Makineleriyle kısa sürede Ağaçlar yıkıldı ve Yeşillikler yok edildi.Yıkılan ve talan edilen Park yerine Hendek Belediyesi bina yapacak.Yenimahalle de bu gidişle ne Yeşil Alan nede Çocuk Parkı kalacak… Belediye Başkanı İrfan Püsküllünün, Yenimahalle de Park ve Yeşil Alan Kaldırma konusunda çok sabıkası var!...Belediye başkanı İrfan Püsküllü, Yenimahalle de Çocuk Parkını Otoparka çevirip Meşale Yapıya verdi... Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, Yenimahalle de Hanedan Sitesinin yanındaki Park yerini, Meşale Yapının Depo olarak kullanmasına izin verdi…. Belediye Başkanı İrfan Püsküllü,11 Mayısta Belediyede Askıdan inen Meşale Yapıya ait, OBA Projesinde Yeşil Alanları ve Yolları kaldırdı!Hatta yollar ve yeşil alanlar kalkınca, ortalıkta Oba!Zeki benden çok korkar!Sözü ortalıkta dolaşmaya başladı... Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, Yenimahalle de 8.5 Dönümlük Yeşil Alanı Adliye Sarayı yapımı için Adalet Bakanlığına verdİ!... 20.000 Nüfuslu Yenimahalle de Çocukların oynayacağı, Ailelerin dinleneceği Park ve Yeşil Alan sayısı çok az.Nüfusa oranlarsak,2500-3000 kişiye bir park düşüyor.O parklarda çok küçük!Yenimahalle halkının yaşam alanları, birilerinin rantı uğruna talan ediliyor!Yenimahalle halkı bu yüzden belediye başkanı İrfan Püsküllüye çok tepkili!Yenimahalle Muhtarının, bu konuyu yargıya taşıyıp, hukuksal süreci mahalle halkıyla beraber başlatacağı konuşuluyor! Hukuksal süreci bilmem, ama Yenimahalle halkı en kısa zamanda, Park ve Yeşil alanları İrfan Püsküllüden korumak için Dernek kurabilir!...
OBA ZEKİ BENDEN ÇOK KORKAR!...
















