BAŞKAN PÜSKÜLLÜ YENİMAHALLE SALI PAZARI SEFERLERİNİ İPTAL ETTİ
Belediye Başkanı İrfan Püsküllü almış olduğu ani bir kararla Yenimahallenin Salı Pazarı için Belediyenin yıllardır sadece Salı günleri için yaptığı Belediye Otobüs Seferlerini iptal etti.
Dün Salı pazarını yapıp,ellerinde çantaları ve pazar arabalarıyla durağa gelen Yenimahalle Halkı,Otobüs Seferlerinin kaldırıldığını duyduklarında çok şaşırdı. Pazar yaparak yorulan insanlar,ellerinde pazar arabaları ve çantalarla,pazardan parası artanlar taksi tutup evlerine gitti.Parası olmayan Vatandaşlar da yürüye yürüye evlerine gitti.
Başkan Püsküllü bir kararla Belediye Otobüslerini seferden çekiyor.Bu karar Hendek Nüfusunun dörtte birinin yaşadığı Yenimahalle halkına duyrulmuyor. Yenimahalle halkı pazar yolunda perişan oluyor.Bu halka yazık değil mi sayın PÜSKÜLLÜ?
Başkan Püsküllü'nün bu kararı minibüs sahiplerinin şikayetiyle aldığı söyleniyor. Minibüs sahipleri,elleri pazar çantalarıyla dolu,pazar arabaları olan vatandaşları diğer yolcularını rahatsız etmeden minibüse rahatça alabilecekler mi?
Sadece Salı günleri uygulanan bu uygulamanın kalkmasıyla,Yenimahalle Halkının pazara ulaşımında yaşanacak olan sorunlarda sorumluluk kim de olacak?Unutmamak gerekir ki Yenimahalle de Hendek Nüfusunun dörtte biri yaşıyor.
Başkan PÜSKÜLLÜ,Yenimahalle Halkının yaşayacağı pazar sıkıntısını çözmek için ek pazar günü düşünüyor mu?Yaklaşık olarak 20.000 insanın yaşadığı Yenimahalle için alternatif pazar açılacak mı?













