YENİ CENAZE ARACI,HENDEK BELEDİYESİNE HAYIRLI OLSUN.

TAKİP ET

Hendek Belediyesi Cenaze Araçları için,Merkez Büyük Caminin önüne özel park yeri yaptı.Hatta,Bu park yerine Cenaze Araçları haricinde araç girmesin diye,kilit de yaptırdı...Son günlerde Cenaze Araçları için yapılan Park yerini özel Lüks JEEP lerin VİP Park olarak kullandığını görüyoruz.Vatandaş aracını Otoparka çekecek,lüks Jeep ler ise,Cenaze Araçlarının park yerine çekecek...Sayenizde Hendek Halkı VİP Park ile de tanıştı...VİP Park Hendek'e hayırlı olsun

Hendek Belediyesi,cenaze olduğu zamanlarda cenaze sahiplerine kolaylık olsun diye,Merkez Büyük Caminin önüne,Cenaze Araçlarına özel park yeri yaptı.Bu park yerini sadece Cenaze Araçlarının kullanması için kilit yaptırdı. Gel gör ki son zamanlarda,Cenaze Araçlarına ait olan park yerini lüks Jeep ler park yeri olarak kullanmaya başladı.Bu durum Halk arasında yeni tartışma yarattı...Yeni tartışmanın adı VİP PARK oldu...

Vatandaş,aracını ücretli otoparka çekerken,Lüks Jeeplerin Cenaze Araçlarının kullandığı park yerine çekilmesi etik bir davranış değil.Etkili,nüfuslu,itibarlı insanlar (VİP) kendi park yerlerini oluşturacaklar ve topluma;biz,statü ve önem bakımından sizden ayrıcalıklıyız,mesajını verecekler.Sizin,Toplumsal Adalet anlayışınız bu mu?VİP Park olayında ceza yemekten bile çekinmeyen bu şahıslar,bu gücü ve cesareti kim den alıyor?

VİP Park konusunda arkadaşlarla yaptığımız sohbetlerde bir arkadaşımız şöyle dedi;"Belki de o Jeep Belediyenin Cenaze İşleri Müdürlüğüne alınmıştır.Belki de Hendek Belediyesi Cenaze İşleri Müdürününün kullandığı bir araçtır.Hendek Belediyesi İmar Müdürlüğü günlük işlerinde Jeep kullanıyor da,Cenaze İşleri Müdürlüğü niye kullanmasın" diye konuşarak konuya farklı bir yorum kattı...O zaman bize de Hendek Belediyesine yeni Cenaze Araçları hayırlı olsun demek düşer...