SEDAŞDAN YENİ STRATEJİ;GECE SOKAKLAR KARANLIK,GÜNDÜZ KARAYOLU AYDINLIK!

TAKİP ET

Hendek sokaklarında gece aydınlatması yapmayan SEDAŞ; gündüz vakti Karayollarında aydınlatma yapıyor.Vatandaş karanlık sokağına bir lamba istediğinde,ipe un seren SEDAŞ gündüz vakti Karayollarında aydınlatma lambaları yakıyor.Bu boşa yanan lambaların parası da vatandaşın cebinden çıkıyor.Ülkemizde pahalı enerjinin kullanıldığı şu günlerde yapılan Enerji İsrafına dur denmelidir .Enerjimizi israf etmeyelim diye Bürolarına afişler asan SEDAŞ,vatandaşlara bu davranışıyla kötü örnek oluyor...

Hava aydınlandı saat 9:00 D-100 Karayolu aydınlatma ışıkları hala yanıyor.Vatandaşların sokağına gece aydınlatması için bir lambayı çok gören SEDAŞ,Karayolu aydınlatmasını her halde,24 saat yapacak...

 

Enerji İsrafını gören Vatandaşlar birbirlerine şu soruyu soruyor;Bizim sokaklarımız karanlık.Karayolunda Saat 9:00 da boşuna lambalar yanıyor. SEDAŞ Yetkilileri boşa yanan lambaları görmüyor mu?