İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ,ENGELLİ HAKLARINI UNUTTU!

TAKİP ET

Köprübaşı Mahallesinde bulunan Abdurahman Gürses İmamhatip Ortaokulu seçim günü Engelli Vatandaşlarımıza engel oldu.Engelli insanlarımızın kullanması için yapılan Engelli Asansörü,seçim günü kilitliydi.Bu durumu gören Vatandaşlarımız,İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Yetkililerine "Bu asansörü buraya süs olarak mı yaptınız?" Diye soru soruyor.

SEÇİM GÜNÜ ENGELLİ HAKLARI UNUTULDU!

 

Köprübaşı Mahallesinde bulunan Abdurahman Gürses İmamhatip Ortaokulu seçim günü Engelli Vatandaşlarımıza engel oldu.Engelli insanlarımızın kullanması için yapılan Engelli Asansörü,seçim günü kilitliydi.Bu durumu gören Vatandaşlarımız,İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Yetkililerine "Bu asansörü buraya süs olarak mı yaptınız?" Diye soru soruyor.

SİYASETÇİLER,ENGELLİ VATANDAŞLARIMIZI SADECE ENGELLİLER GÜNÜ DEĞİL,HER GÜN HATIRLAMALIDIR!

Seçimde oy kullanacak olan Engelli Vatandaşlarımız,kendileri için yapılan Engelli Asansörünün kilitli olması dolayısıyla,okul merdiveninde kendilerini oy kabinine getirecek olan insanları beklediler.Seçim Günü Engelli Vatandaşlarımıza yapılan bu davranışın sorumluları,bu haberden sonra vicdanlarını bir gözden geçirsinler!..

 

Engelliler Günü Kutlama Mesajları çeken Siyasetçiler,İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Yetkilileri,kucakta taşınarak oy atmaya götürülen Engelli Vatandaşlarımızı sadece bir gün değil,her gün hatırlayın.