HENDEK OLİMPİK SPOR KULÜBÜ GREKOROMEN GÜREŞTE TÜRKİYE ŞAMPİYONU
Hendek Olimpik Spor Kulübü U17 güreş takımı turnuva da takım halinde 94 puanla tüm takımları geride bırakarak Türkiye şampiyonu oldu.
HENDEK OLİMPİK SPOR KULÜBÜ GREKOROMEN GÜREŞTE YİNE ŞAMPİYON
23-25 Haziran 2026 tarihlerinde Sivas'ta yapılan 2026 U17 Grekoromen Güreş Yeşilay Türkiye Şampiyonasında, Hendek Olimpikspor Kulübü güreşçileri;
48kg da Kerem Derman ve 60 kg da Osman Ege Özdemir altın madalya kazanarak sikletlerinde Türkiye şampiyonu oldu.
65 kg sikletinde Zınar Çiftçi ve 110 kg sikletinde Miraç Akın Akarsu bronz madalya kazanarak sikletlerinde Türkiye üçüncüsü oldu.
TÜRKİYE ŞAMPİYONU
Hendek Olimpik Spor Kulübü U17 güreş takımı turnuva da takım halinde 94 puanla tüm takımları geride bırakarak Türkiye şampiyonu oldu.
Hendek Olimpik Spor Kulübü Başkanı Feyzullah Köstereli; "TÜRKİYE ŞAMPİYONU olan Hendek Olimpik Spor Kulübü sporcularımızı, kıymetli antrenörlerimizi,destek unsurlarımızı, velilerimizi gönülden tebrik ediyorum. Bu günlere gelmemizin mimarı kulübümüzün kurucusu ve daimi başkanı Ali İNCİ vekilimize, motive edici destekleri için Hacı Hasan GÖKPINAR kaymakamımıza, madden manen desteklerini esirgemeyen İrfan PÜSKÜLLÜ başkanımıza, desteklerini yanımızda her daim hissettiğimiz Cemil BOZ müdürümüze en içten duygularımızla teşekkür ediyoruz. Şampiyonluk ilçemize ve ilimize hayırlı olsun." dedi.