FABRİKALAR SU SATIYOR,HENDEKLİNİN ÇEŞMESİNDEN BULANIK SU AKIYOR.
Yaz kış demeden SASKİ,Hendek Halkının sağlığıyla oynamaya devam ediyor.Yağmur yağar,sular çamurlu akar.Kar yağar sular bulanık akar.Yaz aylarında kuraklık olur,sular az akar. SASKİNİN Hendek halkına Su Eziyeti yaz kış demeden devam ediyor.Zengin Su kaynaklarıyla Türkiye'nin dört bir tarafına su satan,Su Fabrikalarının bol olduğu Hendek'de Hendek halkının çeşmelerinden çamurlu su akıyor.Su fabrikaları su satıyor,Hendek halkı bakıyor.Su Fabrikalarının sattığı su,bizim çeşmelerimizden neden AKmaz?
Kar yağdı,sular bulanık akmaya başladı...Vatandaşlar,çeşmelerinden su içemez oldu.Bulanık suyla yemek yapamaz oldu.Vatandaşlar,marketlerden hazır su almaya başladı. SASKİYE yaptığı yatırımlar dolayısıyla övgüler dizen siz, siyasetçiler,suyu çeşmeden mi içiyorsunuz?
Hendek halkının SASKİ den çektiği çile ne zaman bitecek?...
Yağmur yağar,sular çamur akar...Kar yağar,sular bulanık akar...Yaz gelir,kuraklıktan sularımız akmaz...Ey!SASKİ!Temiz suyu ne zaman içecek Hendekli...