Eski başkandan cami avlusuna ucube bina!...
İlçemiz Rasim Paşa Camii merkez tarafına bakan bölümünde inşaası devam eden ucube bina caminin siluetini bozuyor. 85 Bin nüfuslu Hendek'in merkezinde ki bulunan Rasim Paşa Camiinin önüne yapılan ucube binanın ruhsatı veya encümen kararı var mı? 85 Bin nüfuslu Hendek'in merkezinde ki bulunan Rasim Paşa Camiinin önüne yapılan ucube binanın ruhsatı veya encümen kararı var mı?
ESKİ BAŞKANDAN CAMİ AVLUSUNA UCUBE BİNA...
İlçemiz Rasim Paşa Camii merkez tarafına bakan bölümünde inşaası devam eden ucube bina caminin siluetini bozuyor.
Cami çevresine bu tür binalar yapılırken cami ve çevre ilişkisi neden dikkate alınmıyor?
85 Bin nüfuslu Hendek'in merkezinde ki bulunan Rasim Paşa Camiinin önüne yapılan ucube binanın ruhsatı veya encümen kararı var mı?
Bu ucube bina Estetik Kuruluna girdi mi?
Bu ucube binayı izin almadan ben yaptım oldu mantığıyla kafasına göre yapan eski başkan Ali İnci mi?
Hendek belediyesinin modern şehir anlayışına bu ucube bina yakışıyor mu?
Aynı binayı şehir merkezine vatandaşlar yapsa, Belediye Yönetimi göz yumar mı?