Bayramınız, Bayram Olsun...

TAKİP ET

Başkan İrfan Püsküllü Kurban Bayramı münasebetiyle yayınladığı mesaj ile Hendek halkının Kurban Bayramını kutladı.

BAYRAMINIZ BAYRAM OLSUN!...

Başkan İrfan Püsküllü Kurban Bayramı münasebetiyle yayınladığı mesaj ile Hendek halkının Kurban Bayramını kutladı. Başkan Püsküllü mesajında; "Bayram ziyaretlerini unutmayalım" dedi.

Hendek Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, Kurban Bayramı nedeniyle yayınladığı mesajda, "Millet olarak sevinç ve mutluluğumuzun doruk noktaya ulaştığı Mübarek Kurban Bayramına ulaşmış bulunuyoruz. Kurban Bayramı dayanışmanın ve yakınlaşmanın adı olmuştur" dedi.

Başkan Püsküllü, bayram ziyaretlerine dikkat çektiği mesajında şöyle dedi: “Bu özel günlerde milli ve dini duyguları, inançları, örf ve adetleri uygularken geçmişine bağlı, geleceğine sağlam temeller üzerinde bakabilen insanlar yetişmesinin önemine dikkat çekmeliyiz. Toplum hayatımızda büyük bir önem taşıyan, birleştirici, bütünleştirici özelliği ile bizleri bir araya getiren, yardımlaşma ve dayanışmanın en güzel örneklerinin yaşandığı bu bayramda halkımızla aynı güzel duyguları paylaşmanın mutluluğunu duyuyorum. Bu vesile ile hemşerilerimin ve milletimizin mübarek Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutlar, Bayramın sağlık, huzur ve barış dolu günler getirmesini temenni ederim"