Başkan Püsküllü'den Meclis Üyelerine Veda Yemeği
Hendek Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, beş yıllık görev süresini dolduran Hendek Belediye Meclis üyeleri ile veda yemeğinde bir araya geldi. MHP Meclis Üyeliği ve grup sözcülüğünden istifa ederek Büyük Birlik Partisi'ne geçen Hüdaverdi Bahadır da, Başkan Püsküllü ile uyum içerisinde güzel çalışmalar yaptıklarını söyledi.
Başkan Püsküllü’den Meclis Üyelerine Veda Yemeği
Hendek Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, beş yıllık görev süresini dolduran Hendek Belediye Meclis üyeleri ile veda yemeğinde biraraya geldi.
Uyum içerisinde Hendek’imiz için güzel çalışmalar yaptık...
Karadere Alabalık Tesisleri’nde düzenlenen veda yemeğinde konuşma yapan Başkan Püsküllü, beş yıl boyunca Hendek için hep birlikte güzel kararlara imza attıklarını belirterek “ Hepimiz Hendek’e hizmet etmek için seçildik ve uyum içerisinde Hendek’imiz için güzel çalışmalar yaparak bir dönemi tamamladık. Belediye meclisi olarak, karşılıklı sevgi ve saygı içerisinde güzel bir çalışma dönemi geçirdik. İnanıyorum ki bizden sonra gelecek arkadaşlar da aynı hassasiyetle Hendek’e hizmet edeceklerdir. Beş yıllık süre içerisinde yapmış olduğunuz çalışmalardan dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum “ dedi.
Başkan Püsküllü ’nün adaletli ve hakkaniyetle çalıştığına hepimiz şahidiz
MHP Meclis Üyeliği ve grup sözcülüğünden istifa ederek Büyük Birlik Partisi’ne geçen Hüdaverdi Bahadır da, Başkan Püsküllü ile uyum içerisinde güzel çalışmalar yaptıklarını belirterek “ Başkan Püsküllü ’nün adaletli ve hakkaniyetle çalıştığına hepimiz şahidiz. Başarılı bir dönem geçirdik. Başkan İrfan Püsküllü ve meclis üyesi arkadaşlarıma teşekkür ediyorum “ diyerek, “ELİF” yazılı tablo hediye etti.